Pedagógusaink
Fenntartó 1 fő - Óvodavezető 1 fő - Óvodatitkár 1 fő - Óvodapedagógus 8 fő - Pedagógiai asszisztens 1 fő - Óvodatitkár 1 fő - Dajka 4 fő - Karbantartó 1 főPedagógusaink/ Nevelőink
Fejlesztő tevékenységek
Fakultatív oktatók
„Az ember úgy dolgozzon, hogy szórakoztassa a jó Istent. És az pedig örökkévaló, és fenntartja és kormányozza ezt a világot, ha őt sikerül szórakoztatni, akkor az egész világ kapott valamit.”
Makovecz Imre
Pedagógusaink / nevelőink
Gogolákné Köblő Emese
Szakedző BA, Óvodapedagógus BA, Csecsemő és Kisgyermeknevelő BA, Közoktatás vezető
Gogolákné Köblő Emesének hívnak. 4 gyermek büszke édesanyja vagyok. Egerben születtem, 1998-tól élek Szigetszentmiklóson. A testnevelési egyetemen végeztem edzői és testnevelő tanári szakon, majd az Eszterházy Károly Egyetemen óvodapedagógusi, majd kisgyermeknevelői, végül közoktatás vezetői képesítést szereztem. 4 gyermek édesanyjaként sok nehézségbe ütköztem a megfelelő elhelyezésüket illetően, illetve gyermekkori álmomat váltottam valóra azzal, hogy egy igazán gyermekközpontú, rugalmas megoldásokra képes intézményt hoztam létre. Próbáltam magamból kiindulva igényes, és működésében is magas színvonalú óvodát, bölcsődét alapítani, és működtetni, amely – bízom benne, hogy életre szóló élményekkel gazdagítja az ide járó gyermekeket, és a minket választó családokat. Sportolói múltamból fakadóan nagyon fontosnak tartom,- ezért nagy hangsúlyt fektetek a mindennapos mozgásra, és a mozgásfejlesztésre.
Bakó Ildikó
Óvodapedagógus BA, Hitoktató BA, Közoktatás vezető
Bakó Ildikó vagyok egy kisfiú büszke édesanyja. Az óvónői pályát saját óvó nénim szerettette meg velem, így már gyermekként tudtam, hogy mi leszek, ha nagy leszek. Nevelési elvem a következetességen, rendszerességen és játékosságon alapul. Úgy gondolom, hogy a gyerekek elsődleges tevékenysége a játék, ezért tartom fontosnak a foglalkozásokat játékossá és tevékenység központúvá, mindennapjaikat pedig élmény-telivé és varázslatossá tenni.
A vezetői feladataim teljesen más kvalitásokat követelnek tőlem, melyet egyre nagyobb magabiztossággal, és odaadással látok el.
Vezetőként a szakmai egységességre, a harmóniára, a fiatal pályakezdők nagyfokú megsegítésére koncentrálok. Kiemelt számomra a szülőkkel való napi szintű kapcsolattartás, adminisztráció terén a precizitás. A figyelmem a saját csoportomon túl kiterjedt az óvoda egészére, amely ugyan a megszokottaktól eltérő tevékenységet jelent számomra, viszont a napi munkám teljes egészét átszövi a gyerekek kollégák között töltött hosszú évek hangulata, tapasztalata. Ennek szellemében törekszem, arra, hogy a legideálisabb körülményt, és feltételeket teremtsem meg a hozzánk járó gyermekek, és az itt dolgozó kollégáim számára egyaránt.
Venczel Ildikó
Óvodapedagógus BA
Venczel Ildikó vagyok, 1978- ban végeztem óvónői szakközépiskolában. Azóta óvónőként dolgoztam Szegeden.1982-ben Kecskeméten szereztem felsőfokú képesítést. 1980-tól 38 éven át ugyanazon a munkahelyen dolgoztam. 2018-ban költöztünk Budapestre, majd 2019-ben Tökölre, egy kétgenerációs családi házba. Szegeden születtem és ott éltem le életem nagy részét. Így most nagy változás előtt állok. Örülök, hogy hivatásomat tovább tudom folytatni, bízom benne, hogy szakértelmemmel hozzá tudok járulni eme nagyszerű óvoda színvonalának emeléséhez, illetve fiatal pályakezdő kollégáim mentorálásához.
Virágné Dorogi Csilla
Óvodapedagógus BA
Virágné Dorogi Csilla vagyok, három gyermek édesanyja. 2002- ben végeztem a Hajdúböszörményi Wargha István Pedagògiai Főiskola òvodapedagògus szakán, majd 2004-ben a Debreceni Egyetem òvodavezető szakán szereztem szakvizsgát. 19 évig dolgoztam egy budapesti òvodában , majd 2020-ban Tökölre költöztünk. 2021 szeptembere òta dolgozom a Narancsliget Òvodában. Nagyon örülök, hogy ennek a szuper kollektívának a tagja lehetek!”
Hajnóczky-Török Réka
Óvodapedagógus BA
Hajnóczky-Török Réka vagyok, szigetszentmiklósi lakos. Az Eötvös Loránd Tudományegyetem óvodapedagógus szakán szereztem diplomát 2016 júliusában. Apai ági nagymamám gyémánt diplomás tanító volt, talán ez is hozzájárult ahhoz, hogy olyan irányú pálya felé orientálódjak, amely gyermekközpontú. Két-három éve kezdtem el babysitterkedni az egyetem mellett. Egy éve komolyabban vigyázok egy kislányra, akivel nagyon szoros kapcsolat alakult ki köztünk. Három évet tanultam az Ádám Jenő Zeneiskola klasszikus magánének tanszakán, de sajnos idő hiányában abba kellett hagyjam. Nyolc évet versenyszerűen kard vívtam. 2016 májusától megkezdtem a Stoller babaúszó Akadémia babaúszó oktató tanfolyamát, mert mindig is szerettem volna valahogy a sport-és gyermekszeretetemet összekötni. Azért szerettem volna a Narancsliget Óvoda és Bölcsőde fiatalos csapatába bekerülni, mert nagyon nyitott és barátságos társaságnak tartom őket, és úgy gondolom,hogy egy jó légkörű csapatban, szakemberek mellett én is sok új dolgot tanulhatok, tapasztalhatok, valamint jól is érezhetem magam, mind a kollégáim, mind a gyermekek között.
Tamás Tímea
Óvodapedagógus BA ,Közoktatás Vezető
Tamás Timi vagyok, Szigethalmon élek a családommal. Még nincs saját gyermekem, de az óvodában levő összes gyereket a sajátomnak érzem valamennyire. A pedagógiai asszisztensi végzettségem megszerzése után kezdtem óvodában dolgozni, akkor jöttem rá hogy én ezt hivatásomnak tekintem, így elkezdtem a főiskolát, hogy óvodapedagógusként még többet nyújthassak. Azért szeretek itt dolgozni, mert szeretem a családias hangulatot és, hogy nagyon sokat tanulhatok szakmailag és emberileg is a kollégáimtól.
Tóth – Laki Zsuzsanna
Óvodapedagógus BA
Tóth-Laki Zsuzsanna vagyok, Ráckevén nőttem fel, de tanulmányaim miatt Budapestre költöztem és jelenleg is ott élek. Gyakorlataimat három óvodában végeztem Budapesten, magyar és német nyelven egyaránt. Pedagógiai asszisztens végzettséggel rendelkezem. Nagycsaládban nőttem fel, három kisebb testvérem van. Ebből adódóan is alakult ki nagy gyermekszeretetem és az elhivatottságom ez a terület iránt. Bízom benne, hogy kreativitás, rugalmasság és játékosság birtokában minél több tapasztalatot szerezhetek ebben a szép szakmában.
Köblőné Varga Kornélia
Óvodapedagógus BA
Születésem óta élek Szigetszentmiklóson.
1996-ban kezdtem először képesítés nélkül dolgozni a taksonyi óvodában,majd időközben munka mellett végeztem el a Budapesti Tanítóképző főiskola óvodapedagógusi szakát. 2000-ben sikeres államvizsgát tettem. Közben született három gyermekem,így pár évet velük töltöttem otthon. Mivel már mindhárman iskolások,visszatértem a munkába. Szerencsére lehetőségem lett a Narancsliget óvodában elhelyezkedni,ahol úgy érzem megtaláltam a helyem.
Szerencsésnek érzem magam,hogy itt dolgozhatok!
Kricskovics Lujza
Kisgyermeknevelő, óvodapedagógus BA
Kricskovics Lujza vagyok, óvodapedagógus és kisgyermeknevelő. Szigetszentmiklóson élek. 2016-ban diplomáztam az ELTE-n, ezt követően, főként magánóvodákban helyezkedtem el. Később, kíváncsiságból kipróbáltam magam egy családi bölcsődében, annyira megszerettem, hogy el is végeztem egy tanfolyamot, mellyel dolgozhattam kisebb gyermekek között is. Mind a kisgyermeknevelő mind az óvodapedagógia közel áll a szívemhez, a lényeg számomra ugyanaz: gyerekek között lehetek. A pedagógiai pálya nekem egy hivatás, ami nap mint nap eltölt szeretettel. Az igazi elismerés látni, ahogy a gyerekek a kezeink alatt fejlődnek .
Czanik László Miklósné
Óvodapedagógus BA
Czanik László Miklósné Erzsike vagyok.Délegyházán élek családommal. A délegyházi óvodában dolgoztam óvodapedagógusként, majd intézményvezetőként. Nyugdíjazásom után nagyon hiányoztak a gyermekek, az óvodai légkör és élet. Örömömre a Narancsliget Óvodában szeretettel fogadtak. Nagyon jól érzem magam a gyermekek között, kedvenc tevékenységem a mozgásos foglalkozások.
Baloh Diana
Pedagógiai asszisztens
Baloh Diana vagyok, 2023 szeptember óta dolgozom a Narancsliget Óvodában. Pedagógiai asszisztesként rálátásom van mind a négy óvodai csoport életére. Szeretem látni a gyermekek vidámságát, érezni szeretetüket és kedvességüket. A pedagógiai asszisztens munkakör nagyfokú rugalmasságot biztosít, így ott tudok segíteni, ahol szükség van Rám. Nagyon szeretem a gyerekeket,a velük való foglalkozást,e miatt is választottam ezt a szakmát.
Küzmösné Olajos Zsanett
Óvodatitkár
Küzmösné Olajos Zsanett vagyok, 2021 március óta dolgozom a Narancsliget Óvodában. Szeretem látni a gyermekek vidámságát, érezni ragaszkodásukat, szeretetüket és kedvességüket, ami felém árad. Az irodai munkám mellett igazi felüdülést jelent a gyermekek jelenléte. Örömmel dolgozok itt az óvodában a segítőkész, kedves munkatársaimmal, akikkel közvetlen és jó a kapcsolatunk.
Nagy Józsefné
Dajka néni
Nagy Józsefné vagyok. Fiatalos gondolkodású, gyermekszerető embernek tartom magam. A gyermekeimmel, unokáimmal rengeteg rendezvényre járok. Hobbim a zene, és az olvasás. Nagyon szeretem az óvodánkat, mert hangulatos és családias. Az óvoda dolgozói közül elsőként, a kezdetektől részese vagyok a Narancsliget kialakulásának, fejlődésének. Álmomban sem gondoltam volna, hogy létezik ilyen hangulatos, csodálatos légkör a kisgyermekek számára.
Szász Erika
Dajka néni
Szász Erika vagyok Szigethalomról, 2 kisfiú büszke anyukája. 2013-ban végeztem el a dajkaképző iskolát, és nagy örömömre szolgál, hogy tagja lehetek a Narancsliget Óvoda csapatának. Hobbim a családom és sütés, főzés.
Csuka Krisztina
Dajka néni
Csuka Krisztina vagyok, Szigetszentmiklóson élek a párommal és kislányommal. Nagy családban nőttem fel sok gyermek között.2019-ben végeztem el a dajka képzést.Úgy gondolom ,hogy nincs annál szebb hivatás, mint amikor részesei lehetünk a gyermekek fejlődésének ,illetve mindennapjainak. Ezért választottam ezt a pályát. Annak pedig vègkèpp örülök hogy egy ilyen jò csapat rèszese lehetek.
Márkusné Szentes Szilvia
Dajka néni
Márkusné Szentes Szilvia vagyok. Szigetszentmiklóson élek, itt is nőttem fel. Van három csodás gyermekem és egy unokám. Nagyon szeretem a gyerekeket. Mindig arról álmodtam, hogy óvodában fogok dolgozni. Örülök, hogy pályát váltottam és már egy szuper óvodában dolgozhatok, egy szuper csapatban. Most egy nagy álmom vált valóra.
Kabács Judit
Dajka néni
Kabács Judit vagyok. Szigetszentmiklóson élek, van négy csodás gyermekem . Nagyon szeretem a gyerekeket. Örülök, hogy egy szuper óvodában dolgozhatok, egy szuper csapatban. Most egy nagy álmom vált valóra.
Mihalics Anita
Dajka néni
Mihalics Anita vagyok, Csepelen élek a férjemmel és 2 felnőtt gyermekemmel. Az egészségügyi érettségi után gyermekápolói szakképesítést szereztem. Pályafutásomat állami bölcsődében kezdtem, mint kisgyermeknevelő. Ez idő alatt szerzett pozitív élményeim erősítettek meg újra abban, hogy ismét gyermekek mellett szeretnék dolgozni. Fontosnak tartom, hogy munkámat elhivatottan, precízen, szeretettel végezzem. Minden nap boldogsággal tölt el amikor egy picike gyermek rám mosolyog és megköszöni az ebédet.
Remélem még nagyon sokáig lehetek a Narancsliget Óvoda dolgozója.
Fejlesztő tevékenységek
Logopédiai fejlesztés
A szakirány a hang-, beszéd-, nyelvi és kommunikációs zavarokban, a specifikus tanulási zavarokban és a gyermekkori nyelészavarokban érintett személyek logopédiai ellátásához tartozó prevenciós, diagnosztikai, terápiás és rehabilitációs tevékenységre készít fel.
Megkésett beszédfejlődés terápiája
Megkésett/akadályozott beszédfejlődésről akkor beszélünk ha a gyermek ép érzékszervekkel, ép intelektussal rendelkezik, megfelelő beszélő környezet veszi körül ennek ellenére a beszéde csak később vagy nem indul meg, 2-2,5 éves korra nem birtokol 70 szavas szókincset, aktívan nem használ rövid szókapcsolatokat.
Mi történik a logopédiai terápia során?
A megkésett beszédfejlődés terápiája öt nagy terület fejlesztésére irányul, melyek a beszéd- és a nyelv, mozgás, emlékezet, gondolkodás, és a figyelem.
A terápia kezdeti szakaszában a beszédre irányuló figyelem fejlesztése, a beszédkedv felkeltése történik. A szókincs bővítése és a nyelvtani rendszer elsajátítása végigkíséri a terápiát. Mivel a gyermekek elsődleges tevékenysége a játék mindez játékos helyzetekbe ágyazottan valósul meg.
Artikulációs zavar (pösze) terápia Mi az artikulációs zavar?
A beszédhangok helytelen képzése. Két beszédhang felcserélése pl. r helyett l ejtése, beszédhang torzított ejtése, vagy kihagyása.
Mi történik a logopédiai terápia során?
A terápia célja a beszédhangok helyes kiejtésének elsajátítása. Ennek érdekében a szükséges képességek fejlesztése történik játékos formában. A terápia lépései: az auditív észlelés, az artikulációs mozgások fejlesztése, a hiányzó vagy helytelenül képzett hangok kialakítása, rögzítése, automatizálása, ezáltal a beszédbe való beépítése.
Diszlexia-prevenció Mi a diszlexia-prevenció?
A tanulási zavarok kialakulása szempontjából jelentős szerepe van a megelőzésnek. Ha már óvodáskorban felvetődik a diszlexiaveszélyeztetettség gyanúja mihamarabb szükséges megkezdeni a fejlesztést, mellyel megakadályozhatok a tanulási zavarok kialakulása.
Mi történik a terápia során?
A diszlexia-prevenció terápiának lényeges része a sokoldalú képesség-, készségfejlesztés, az olvasás- és írástanítás előkészítése. A terápia fő elemei: a téri tájékozódás fejlesztése orientációs gyakorlatokkal, a hallási figyelem, a ritmusérzék, az emlékezet, a figyelem trenírozása, a beszéd alaki és tartalmi fejlesztése.
Gyógypedagógiai fejlesztés
A gyógypedagógusok a „sajátos nevelési igényű” (SNI) gyermekek fejlesztő foglalkozásait tudják ellátni, akik – a szakértői bizottság komplex vizsgálata alapján . Intézményünkbe járó gyermekek egy részének szüksége van gyógypedagógiai megsegítésre. Alapfeladatunk, hogy a meglévő, jó szinten működő képességekre, készségekre támaszkodva tovább fejlesszük a gyermeket arra a szintre, amelyek az iskolai beváláshoz szükségesek, és elengedhetetlen feltételei a zökkenőmentes továbbhaladásnak. A sajátos nevelési igény tényét kizárólag a szakértői és rehabilitációs bizottságok állapíthatják meg, komplex (orvosi, pedagógiai, gyógypedagógiai, pszichológiai) vizsgálat alapján. A habilitációs foglalkozások célja a megismerő képesség, az emlékezet, a figyelem fejlesztése, az észlelés, a képalkotás folyamatain keresztül, a cselekvésszabályozás belső feltételeinek folyamatos kialakítása, fejlesztése, a beszéd formai és tartalmi oldalának megerősítése.Tágabb értelemben ez egy olyan oktató-nevelő tevékenység, amely az akadályozott gyermeket alkalmassá teszi a társadalomba való beilleszkedésre. A gyógypedagógiai rehabilitáció – veleszületett módon és/vagy később elszenvedett – elsősorban a központi idegrendszeri károsodás eredményeképpen fogyatékossá vált emberek segítése és támogatása társadalmi beilleszkedésükben.
Tervezett Szenzomotoros Tréning ( TSMT)
A TSMT torna a nagy-és finommozgások fejlesztésével érleli az idegrendszert. A terápiában kiemelt szerepet kapnak az elemi mozgásformák, kúszás, mászás újraélése, újratanítása, a csecsemőkori primitív reflexek leépítése, mellyel megalapozzuk a magasabb rendű mozgásformák kialakulását, rendeződését.
A mozgásos feladatok segítik az érzékelés, észlelés fejlődését, a testvázlat, a térbeli tájékozódás, a laterialitás, a dominancia beérését. A feladatsorok javítják a gyermek koncentrációs képességeit, megalapozzák, segítik a figyelem jobb irányíthatóságát, a szerialitás, a ritmusérzék és a motoros kreativitás fejlődését. A mondókákkal, énekekkel kísért feladatvégzés során fejlődik kommunikációjuk és anyanyelvi készségeik.
Akár már 1 éves kortól megkezdhető és 9-12 éves korig ajánlott.
Olyan gyerekeknek ajánlják, akiknél megkésett vagy eltérő fejlődés tapasztalható. Illetve: hiperaktív, figyelemzavaros ,beszédhibás, tanulási, magatartási, beilleszkedési zavarokkal küzdő,
gyerekeknek.
A TSMT torna feladatai kötöttek, a gyermek fejlődésének megfelelően fokozatosan nehezedik, a nagy-és finommozgások fejlesztése által strukturálja tovább, érleli az idegrendszert.
A TSMT torna csoportjai kis létszámúak, a foglalkozások kb. 50 percesek és nagyon sok eszközt igényelnek (labda, egyensúlyozásra használható pad, stb).
Hallási figyelem tréning : AIT= Auditory Integration Training / 1,5 éves kortól……/
Az auditív hallás fejlesztés 10 alkalmas bérlet, fél évente ismételhető, és egyenként fél órás elfoglaltságot jelent, csak egy személyben végezhető egy időben. Csak egészséges, nem náthás gyermekkel lehet foglalkozni, fontos, hogy 10 egymást követő napon kell elvégezni, naponta 2x.
Hasznos:
- beszéd indításhoz, beszéd észlelési zavarnál
- koncentráció-figyelem fejlesztéshez
- asperger szindróma, autizmus spektrum zavar esetén
- szobatisztaságra való átálláshoz
- fejleszti az összeszedettséget
- az önállóságot
- hallás csökkenésnél
- aktivitás zavarnál
- vizuális észlelés zavaránál
- alak háttér megkülönböztetés zavaránál
- diszlexia, diszgráfia
- szerialitás problémánál
Minden embernél –gyermeknél és felnőttnél- meghatározó, hogy a hallott információt, jelet milyen mértékben és hogyan tudja feldolgozni, felhasználni.
Sok, tanulási problémával küzdő gyermek mutat nehézséget az auditív feldolgozás területén. Ennek tünete lehet a hallási figyelmetlenség, az elmaradó válasz egy auditív stimulusra (ingerre), gyenge auditív memória, probléma a beszédhang-betű megfeleltetéssel vagy a helyesírással, továbbá a megkésett vagy zavart beszéd és nyelvi fejlődés. Ezek a magatartásformák könnyen beazonosíthatóak egy osztálytermi helyzetben, hiszen a tanulási problémákkal küzdő gyermekek 40%-ánál ez képezi a probléma gyökerét.A gyenge auditív feldolgozás nem csupán a tanulási nehézségben mutatkozik meg, hanem magatartás-problémákat, vagy figyelemzavart is eredményezhet.
Stimulálja, serkenti az idegrendszert. Egy fülhallgatón keresztül juttat be zenei ingereket a fülbe, változatos zenékkel, hangokokkal.
Ritmikus írás
Kiegészíti az iskola előkészítő foglalkozást, táblára írnak 2 vonal közé a gyermekek, irányítottan, mondókára, versekre. Formákat, vonalakat, jeleket mikor mi a feladat. Miközben rajzol a gyermek, mondja az irányt, a ritmust, vagy a verset….Nagyon nagy koncentrációt igényel a végrehajtása, megterhelő és egyben élvezetes. Nagyon hatékonyan fejleszti ezért a gyermekeket.
Ezen a foglalkozáson 6 fő vehet részt egy időben, két fő a táblánál dolgozik, 4 gyermek pedig irányítottan asztali feladatot végez. A munka felosztás folyamatosan forgóban zajlik.
A ritmikus írás a NILD Tanulási Terápia egyik fő technikája. Jól használható írás-előkészítéshez és bármilyen korosztályú diszgráfiások grafomotoros fejlesztéséhez. Elősegíthetjük vele az idegrendszer hatékonyabb működését.
A foglalkozás pozitív hatással van a gyermek írására, olvasására, matematikai és kognitív képességeire is!
A tevékenység időtartama 35-45 perc.
Fejleszti:
- jobb-balkéz koordináció
- tartós figyelem
- írás előkészítő elemek
- finommotorika
- koncentráció
- szem-kéz koordináció
- a feladatmegoldó képességet
- a tér- irány érzéket.
Mozgáskotta
Minden korosztály számára elérhető, 3 éves kortól. Maximálisan 10-12 fő gyermek részére. 40-45 perc/alaklom.
A mozgáskotta módszer, a kisgyermekkor testi és pszichológiai sajátosságaihoz alkalmazkodva játékos módon fejleszti a gyermek testi, kognitív, affektív és viselkedéses funkcióit.
A Mozgáskotta módszer átlépve a testnevelés alapvető, teljesítmény-centrikus szemléletén, a hagyományos sportági mozgásoktatás olykor merev tradicióin, egy új szemléletet érvényesít. Ebben a programban a személyiség funkcióinak komplex fejlesztése ugyanolyan hangsúllyal szerepel, mint az alkalmazott mozgások térbeli, időbeli-dinamikai szerkezete. A konkrét mozgásos teljesítmény így olyan összetett produktuma a gyerekeknek, amelyben a fizikai adottságokon túl, az idegrendszeri információs mozgások, is különös hangsúlyt nyernek.
A természetes mozgásfejlődés és az alkalmazott sportági mozgások aprólékosan lebontott elemei, valamint az összetett gyakorlatokban felhasznált kognitív funkciók, megnyilvánulásai. Ezekből az elemekből a fejlesztési feladatok szerint összeállított, különböző nehézségű mozgásprogramok a mozgató szervrendszer harmonizációját szolgálják. Ideális esetben az önfejlődés katalizátoraiként, lépcsőfokaiként szolgálnak. Végső soron magát a személyiséget teszik alkalmassá arra, hogy a (mozgásos és nem mozgásos) megnyilvánulásait motiváltan, összerendezettebben és eredményesebben hajtsa végre. A módszer gyakorlatában az érzelmek, az ismeretek, a képzelet, a figyelem, a gondolkodás, az emlékezés dominál, természetesen a cél szerinti fizikai terhelés mellett.
Hasznos:
- a mozgásfejlődésben,
- a figyelem és emlékezet,
- az ideg-izom kapcsolatok kialakításában
- a térben folyamatosan jelen lévő, vizuálisan is követhető mozgáskotta abban az életkorban (fejlődési szinten) segíti hatékonyan, ahol a verbális és tudatos tanulás még nem, vagy kevésbé jellemző.
- fizikai képességek (állóképesség, erő, ügyesség, stb.),
- a kognitív képességek,
- az érzelmi összetevőkben
- és a személyiségszintű szabályozás maga is programszinten kezelt, így olyan gyermekek számára is értékes, élvezetes alternatívát jelent, akik a teljesítményközpontú mozgásoktatásban kevésbé jeleskedtek, esetleg elfordultak attól.A nyuszik, mókusok, lábnyomatok, stb. által kottaszerűen megjelenített (mozgás)feladatok algoritmikus egymásra építésével, gyakorlásával mint élvezetes játékok fűzérével fejlődik gyermekeink figyelme, önfegyelme, stabil ismereteket szereznek testükről, felfedezik a teret és az időt, a gondolat és az emlékezet hatalmát, a kompetencia boldogságát. Eközben testi képességeik és (mozgás)szabályozásuk olyan szintre fejlődik, amely sokszor a felnőttek számára is komoly kihívást jelent.
Fakultatív oktatók
Nagy Alexa
Birkozó oktató
Cseperkáló Dóra
Angol és tánc oktató
Az idegen nyelv tanítás/ tanulás mindig kiemelt szerepet töltött be az életemben. Egyetemi tanulmányaimat angolul végzem, nyelvtanítással több éve foglalkozom. Az angol órák során olyan kreatív módon tanulunk, ami szórakoztató és inspiráló a kicsiknek. Az órákon a gyermekek játékosan ismerkednek meg az angol nyelvvel, énekekkel, mondókákkal, és interaktív tevékenységekkel. Célom, hogy megismerjék és merjék használni az angol nyelvet.
Már nagyon hosszú ideje (8 éves korom óta) a tánc is, az angoltanítás mellett, az egyik szenvedélyem. Számomra nemcsak egy hobbi, hanem egy módja annak, hogy kifejezzük önmagunkat és örömet találjunk a mozgásban. Célom az, hogy segítsek a gyermekeknek felfedezni a tánc szépségét és örömét, fejlesztve az együttműködést, a ritmusérzéket és az önbizalmukat.
Andriska Szilvia
Zeneovi
Andriska Szilvia vagyok, a szigetszentmiklósi Ádám Jenő Általános Iskola és Zeneiskola oboa- és furulyatanára. Művésztanári diplomám a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen szereztem 2012-ben. Közel tíz éve tartok zeneovi foglalkozásokat a város óvodáiban, ahol énekléssel, zenéléssel, zenehallgatással, tánccal, mesével fedezzük fel a zene birodalmát.
Tánczos Balázs
Kézilabda oktató
A kézilabdával már általános iskolában, az alsó tagozatban ismerkedtem meg.Vicces, de az első évben egyedül voltam kézilabda foglalkozáson, mint fiú, mert nem voltam hajlandó focizni, mint mindenki más. Mondhatom, jól döntöttem, nagyon megszerettem ezt a sportot! A kézilabda nagyon sok mindenre megtanítja a gyermekeket, úgy mint a csapatban való együttműködést, fejleszti a szem-kéz koordinációt, állóképességet, gyorsaságot. Minden edzés sok játékkal , örömmel zajlik.
Jelentkezési lap
Óvodánk maximális kapacitása 4 csoportban 110 férőhely. Ezt a létszámot elérve, évközben, csak a megüresedéskor áll módunkban gyermeket felvenni. Várólista esetén a szülőket telefonon vagy levélben értesítjük.